Cristo da Victoria

O Coro Rías Baixas en colaboración con Acopovi ofreceremos un concerto de pequeno formato o sábado 1 de agosto, en compensación á cancelación do Descendemento. A actuación será nun formato reducido de cámara de só doce voces, para poder gardar a distancia de seguridade. O repertorio estará formado polas obras “Ave verum”, de Byrd; “Jubilate deo”, de Halmos, “Jesu dulcis memoria”, de Victoria; “Aleluia”, de Artes e o salmo CXX, de Olsson.  

Dos solistas, dos organistas y un coro para cantar al Cristo (Atlántico, 30/07/20)

La programación musical incluye recitales en cinco misas y un pequeño concierto desde el sábado desde el altar menor Las medidas de seguridad y la limitación de aforo también influyen en la programación musical del Cristo de la Victoria. Las novenas, habitualmente cantadas por corales, pasan a ser amenizadas por solistas y organistas.Abrió ayer el cartel la mezzosoprano viguesa Nuria Lorenzo, que ya actuó en la Concatedral con su coro Gli Appassionati. “Tiene una acústica Ler máis…

Estado de “Nova Normalidade”

Estamos a traballar na axenda para o estado de Nova Normalidade. Manterémovos informados.  Podedes estar ó día as novedades que se vaian producindo tanto nesta páxina como nas nosas contas de Facebook, Twitter ou Instagram. Só tendes que premer con punteiro na icona correspondente na parte superior dereita da web. Grazas por seguirmos.

Museo Verbum – ACOPOVI

O sábado 11 de xullo faremos a nosa segunda aparición no ciclo “Vigo, un mar de corais” que tódolos anos organiza Acopovi nun concerto no museo Verbum, no que compartiremos esceario coa coral ‘Val do Fragoso’. O repertorio estará formado por pequenas pezas que van dende o século XVI ata os nosos días, entre as cales poderemos escoitar moi variados estilos. A entrada é con invitación, que se poderá retirar unha hora antes do concerto Ler máis…

Concerto de verán do Coro de Cámara Rías Baixas (A Movida 11.07.2020)

O vindeiro sábado 11 de xullo, o coro de Cámara Rías Baixas participará no XVIII Ciclo de Concertos de Verán, no museo VERBUM ás 20:30 xunto á Coral Val do Fragoso, cun repertorio que abrangue dende pezas renacentistas, pasando por habaneras e música popular. O concerto está organizado pola Asociacón de corais polifónicas de Vigo e estará dirixido por Bruno Díaz. Capacidade limitada: entrada con invitación, que se recolle no VERBUM unha hora antes do Ler máis…

Conciertos corales en el Verbum y en As Travesas (La Voz de Galicia 11.07.2020)

Cinco corales se reparten hoy la cuota en dos escenarios distintos La Asociación de Corales Polifónicas de Vigo (Acopovi), regresa a la nueva normalidad. El colectivo se reincorpora a la actividad de conciertos, después del parón producido por el covid-19. El plan para julio y agosto es ofrecer actuaciones los sábados y domingos en un espacio cerrado, que es el salón de actos del museo Verbum, y otro abierto, que es la plaza Galegos Ilustres Ler máis…

Praza dos galegos ilustres – ACOPOVI

O sábado 4 de xullo voltamos a facer música da man de Acopovi nun concerto ó aire libre na Praza dos galegos ilustres no barrio de As travesas, acompañados tamén das corais ‘Val do Fragoso’ e ‘San Mamede de Zamáns’. O repertorio estará formado por pequenas pezas que van dende o século XVI ata os nosos días, entre as cales poderemos escoitar moi variados estilos. A entrada é libre pero deberá de respectarse a seguinte Ler máis…

El retorno de las voces al unísono (La voz de Galicia, 04/07/20)

Acopovi regresa con conciertos los sábados y domingos en el Verbum y la plaza Gallegos Ilustres La Asociación de Corales Polifónicas de Vigo (Acopovi), también regresa a la nueva normalidad. El colectivo informa de su reincorporación a la actividad de conciertos, después de el parón producido por el covid-19. La vuelta tendrá lugar a partir de hoy mismo. Este fin de semana se reincorporan ofreciendo actuaciones en espacios de la ciudad: uno cerrado, que es Ler máis…

Obras de luz

Arranxo de Bráis González para coro mixto e ensemble instrumental de lieder baseados en poemas de Reiner María Rilke; Caspervek + Ensemble  – Coro de Cámara Rías Baixas. Dirixe: Bruno Díaz.  – Dirección artística: Bráis González