O pasado xoves 14 de marzo ás 19:30h, nun emotivo acto que marcou o inicio da Semana Santa en Vigo, o Coro de Cámara Rías Baixas resoou coa súa interpretación na Concatedral – Basílica de Santa María de Vigo. Baixo a dirección de Brais González, o coro ofreceu un repertorio conmovedor, cheo de esperanza e fortaleza, ante a atenta mirada de decenas de autoridades civís, políticas e fieis.

Autoridades relixiosas, políticas e militares, durante a lectura do pregón. | // J. LORES / E. VILLANUEVA – Faro de Vigo

O arcebispo de Santiago de Compostela, Monseñor Francisco José Prieto, o encargado este ano de dar o pregón, destacou a importancia deste momento como un chamado á solidariedade e ao compromiso cun mundo máis humano e xusto. Nas súas palabras, resaltou a vitoria da vida sobre a morte e a importancia de vivir con plenitude a mensaxe de amor e esperanza que nos legou Xesucristo.

O arzobispo de Santiago, Francisco José Prieto, durante seu pregón. / RICARDO GROBAS – Faro de Vigo

O acto culminou coa participación do Coro de Cámara Rías Baixas. O programa musical presentado abarcou unha selección coidadosa de obras mestras que abordan a temática central deste período litúrxico: a Paixón, Morte e Resurrección de Cristo. Dende o Renacemento español ata o Romanticismo ruso.

A participación comezou co Kyrie da obra Mass for Four Voices de William Byrd, unha peza que enaltece a espiritualidade e a fe con cada nota. Byrd, un dos compositores máis destacados do Renacemento inglés, escribiu esta misa no século XVI, e a súa música aínda conmove aos escoitantes con poder e beleza intemporais.

A solemnidade mantívose coa interpretación dos Responsorios de Tinieblas de Tomás Luis de Victoria, interpretando Amicus meus e Judas mercator pressimus, que transportaron aos presentes a un ambiente de reflexión e devoción. Estas obras mestras do Renacemento español, compostas no século XVI, destacan pola súa profundidade espiritual e complexidade musical, e seguen a ser interpretadas en ceremonias relixiosas ao redor do mundo.

A atmósfera tornouse aínda máis intensa co Crucifixus a 8 de Antonio Lotti. Lotti, compositor do Barroco tardío, é recoñecido pola súa habilidade para evocar a paixón e o sufrimento de Cristo a través da música sacra.

O punto álxido da noite chegou con Bogoroditse Devo de Rachmaninov, unha obra que elevou os corazóns dos presentes cara á trascendencia espiritual. Rachmaninov, compositor ruso do século XIX, capturou a devoción e a misteriosa beleza da liturxia nesta peza coral, que é unha das súas obras máis queridas e interpretadas.

Enlace á noticia – Faro de Vigo
Categorías: Novas